Customer Care Representative



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  

Στην Κωτσόβολος, μέλος του διεθνούς ομίλου Dixons, πιστεύουμε στη συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη της εταιρείας και των 2.600 ανθρώπων μας. Επενδύουμε στο δίκτυο των 95 καταστημάτων μας, δημιουργώντας δύο σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα και μετρώντας πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης το χρόνο. Η καινοτομία είναι το πάθος μας, σχεδιάζουμε το αύριο και, εδώ και 69 χρόνια, φέρνουμε πρώτοι τις τεχνολογικές εξελίξεις για μία καλύτερη ζωή.

 

Θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της ομάδας του Τηλεφωνικού μας Κέντρου ως Customer Care Representative;

Join us and be part of the evolution!

 

Κύριες Αρμοδιότητες Θέσης:

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών από όλα τα κανάλια πώλησης εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη λύση
  • Έγκαιρη & αποτελεσματική καθοδήγηση πελατών που χρειάζονται τεχνική υποστήριξη

 

Τι αναζητούμε;

  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Επικέντρωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Φυσικό ταλέντο στην επικοινωνία
  • Πάθος για την τεχνολογία
  • Εστίαση στην επίτευξη απαιτητικών στόχων
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Δίψα για εκπαίδευση και ανάπτυξη

 

Και παράλληλα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ με προτίμηση Tεχνολογικής κατεύθυνσης
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο σε θέση εξυπηρέτηση πελατών
  • Επιθυμητή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή προϊοντική γνώση
  • Επιθυμητή γνώση ERP και CRM

 

Τι προσφέρουμε;

  • Συνεχής εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες
  • Σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
  • Δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
  • Ομαδική ασφάλιση
  • Εκπτώσεις στα προϊόντα της εταιρείας μας
  • Νέος, υπερσύγχρονος και ευχάριστος χώρος εργασίας
  • Δράσεις wellbeing