Call Center Agent στη Νοηματική



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην Κωτσόβολος, μέλος τους διεθνούς ομίλου Dixons Carphone, πιστεύουμε σε όλα όσα έχεις να προσφέρεις. Γι’ αυτό εδώ, θα βρεις μια εταιρεία που εστιάζει στην τεχνολογία και την καινοτομία, αλλά πρώτα απ’ όλα πιστεύει και επιδιώκει τη συνεχή εξέλιξη των 2.600 ανθρώπων της. Τα νούμερά μας; 93 καταστήματα, 2 σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα και περισσότερες από 50.000 ώρες εκπαίδευσης τον χρόνο, αφιερωμένες στους ανθρώπους μας. Ο στόχος μας; Να σχεδιάζουμε το αύριο και να φέρνουμε, πρώτοι, νέες τεχνολογίες που θα κάνουν τη ζωή όλων μας καλύτερη.

 

Η τεχνολογία εξελίσσεται για να βοηθά όλους τους ανθρώπους και εμείς στην Κωτσόβολος δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για να προσφέρουμε τεχνολογία χωρίς εμπόδια.

 

Θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της ομάδας του Τηλεφωνικού μας Κέντρου ως Call Center Agent στη Νοηματική?

Join us and be part of the evolution!

 

Σκοπός της θέσης:

Ο κάτοχος της θέσης, ως μέλος της ομάδας του τηλεφωνικού μας κέντρου, θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των πελατών μας, με δυσκολίες ακοής. Θα επικοινωνεί, θα διαχειρίζεται και θα επιλύει τα αιτήματά τους επικοινωνώντας στη νοηματική, μέσω βίντεο-κλήσης. Με αυτό τον τρόπο, θα ενδυναμώνει όλους τους ανθρώπους για να ζήσουν μια καλύτερη ζωή με την τεχνολογία.

 

Κύριες αρμοδιότητες θέσης:

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη λύση
  • Έγκαιρη & αποτελεσματική καθοδήγηση πελατών που χρειάζονται τεχνική υποστήριξη
  • Άμεση εξυπηρέτηση εισερχόμενων κλήσεων που αφορούν ήδη υπάρχουσες παραγγελίες
  • Διεξοδική διερεύνηση αναγκών του πελάτη
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων που αφορούν σε πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών

 

Τι αναζητούμε;

  • Επικέντρωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Πάθος για την τεχνολογία
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Υπευθυνότητα

 

Και παράλληλα

 

  • Βεβαίωση επάρκειας στη Νοηματική γλώσσα (βεβαίωση διερμηνείας στην ΕΝΓ θα θεωρηθεί προσόν)
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε θέση εξυπηρέτησης πελατών
  • Πολύ καλή γνώση H/Y και Microsoft Office (Word , Excel)
  • Επιθυμητή προϊοντική γνώση
  • Επιθυμητή γνώση ERP και CRM

 

Τι προσφέρουμε;

  • Συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες
  • Σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
  • Δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
  • Ομαδική ασφάλιση
  • Εκπτώσεις στα προϊόντα της εταιρείας μας
  • Νέος, υπερσύγχρονος και ευχάριστος χώρος εργασίας
  • Δράσεις wellbeing