Trade & Shopper Marketing Manager



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Trade & Shopper Marketing Manager

 

Η Παπουτσάνης είναι μία κορυφαία ελληνική βιομηχανία, με ιστορία, εμπειρία και τεχνογνωσία 150 ετών στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης. Η εταιρεία διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες και υπερσύγχρονες μονάδες καθετοποιημένης παραγωγής στην Ευρώπη που δημιουργεί καθημερινά καινοτομίες και εξαιρετικά προϊόντα με πρώτες ύλες που ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά.

Το τμήμα marketing ασχολείται με την ανάπτυξη και προώθηση Επώνυμων προϊόντων με μακροχρόνια παρουσία στην Ελλάδα (Aromatics, Natura, Κaravaki, Olivia, Hairchic), και ξενοδοχειακών προϊόντων (Hotel Amenities) με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες. Η/Ο Trade & Shopper Marketing Manager είναι μέλος της ομάδας Marketing και, σε στενή συνεργασία με το εμπορικό τμήμα της εταιρείας, συμβάλει ουσιαστικά στην εκτέλεση του πλάνου ανάπτυξης των brands της Παπουτσάνης στους πελάτες μας και την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων.

Στο πλαίσιο του ρόλου του, η/ο Trade & Shopper Marketing Manager:

  • Συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη του ετήσιου πλάνου προωθητικών ενεργειών και την προσαρμογή και υλοποίησή του ανά πελάτη
  • Αναλύει δεδομένα πωλήσεων, αγοράς και ανταγωνισμού και προτείνει βελτιώσεις και διορθωτικές ενέργειες (κωδικολόγιο, διανομή, merchandising)
  • Διαχειρίζεται το budget των προωθητικών ενεργειών στους πελάτες μας, τις αξιολογεί (ROI) και προτείνει αλλαγές με στόχο τη βελτιστοποίηση της προβολής των brands και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσής μας στον κάθε πελάτη
  • Συνεργάζεται στενά με το τμήμα πωλήσεων και τους πελάτες μας για τη δημιουργία των κατάλληλων υλικών προώθησης, την αξιοποίησης των προωθητικών και διαφημιστικών εργαλείων των πελατών μας και την προετοιμασία των προωθητικών κωδικών και την πρόβλεψη ποσοτήτων
  • Ενημερώνεται για τα κύρια καταναλωτικά προφίλ, τις αλλαγές στην αγορά και τις γενικότερες τάσεις και εξελίξεις των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε
  • Ετοιμάζει τις προτεραιότητες διανομής και τις οδηγίες για την εικόνα μας στο ράφι (merchandising guidelines) και διενεργεί σχετικές εκπαιδεύσεις
  • Συμμετέχει ενεργά στις παρουσιάσεις προς τους πελάτες μας (νέα προϊόντα, τάσεις κατηγορίες και καταναλωτή)
  • Προετοιμάζει ενημερώσεις προς τους πελάτες μας που αφορούν σε αλλαγές τιμοκαταλόγου και νέους κωδικούς
  • Διενεργεί συχνές επισκέψεις στην αγορά και ενημερώνεται για τη σωστή υλοποίηση της στρατηγικής μας καθώς και τις κινήσεις του ανταγωνισμού

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Τουλάχιστον 3 έτη Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση. Επιπλέον εμπειρία σε πωλήσεις ή marketing θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
  • Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής ή Θετικής Κατεύθυνσης. Επιθυμητό MBA ή σχετικός μεταπτυχιακός τίτλος.
  • Άριστη γνώση MS office (Excel, PowerPoint) και εμπειρία στην ανάλυση και παρουσίαση δεδομένων
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας

 

Η/ο ιδανικός υποψήφιος έχει εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες, αναλυτική και συνθετική σκέψη και ομαδικό πνεύμα. Επιθυμεί να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να λύνει προβλήματα και να παίρνει αποφάσεις και ξεχωρίζει για την πελατοκεντρική και εμπορική του αντίληψη.