Εξυπηρέτηση πελατών και inbound κλήσεων (Η/Υ και προϊόντα τεχνολογίας)
09/02/2024ΕΛΛΑΔΑ - ΑΘΗΝΑN/A
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κύρια λειτουργία ρόλου/ Επιχειρηματικός σκοπός Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για εξυπηρέτηση και πώληση ηλεκτρονικών υπολογιστών και προϊόντων τεχνολογίας.
Αρμοδιότητες
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και αναμονών
Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
Πώληση ΗΥ και προϊόντων τεχνολογίας
Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με πελάτες
Καταχώριση παραγγελιών στο σύστημα
Παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής σε ιδιώτες
Απαραίτητες δεξιότητες
Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
Επιθυμητή αντίστοιχη προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε κατάστημα λιανικής
Γνώσεις Hardware HY ή gaming ή προσωπική τριβή με θέματα τεχνολογίας
Καλή γνώση Αγγλικών
Πελατοκεντρική Αντίληψη
Ικανότητα σε πωλήσεις
Επικοινωνία
Διάθεση για εξυπηρέτηση
Διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων
Διάθεση για εξέλιξη
Εργασιακή σχέση
Ικανοποιητικός μισθός εργασίας και bonus
Αορίστου σύμβαση
6ωρη ή 8ωρη απασχόληση
Έμμισθη εκπαίδευση 1-2 εβδομάδων σε προϊόντα, διαδικασίες και συστήματα
5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες
Εξαιρετικό περιβάλλον και φιλικό κλίμα
Άμεσες ευκαιρίες εξέλιξης
Εάν σε ενδιαφέρει, μπορείς να αιτηθείς παρακάτω και εκπρόσωπος της ομάδας του kariera.gr θα σε καλέσει άμεσα.