HR Generalist



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Στην ομάδα του kariera.gr | Hiring Solutions, αξιοποιούμε την πλούσια γνώση μας στην στελέχωση θέσεων εργασίας που καλύπτουν όλα τα επίπεδα - μεσαίες και υψηλού επιπέδου. Κατανοούμε το ποικίλο τοπίο των επαγγελματικών ευκαιριών και προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας για να ανταποκρίνεται στις μοναδικές σας δεξιότητες και φιλοδοξίες.

Στην ομάδα του kariera.gr | Hiring Solutions κάθε επαγγελματική σας κίνηση είναι ένα βήμα προς την αριστεία. Επιλέξτε μας ως τον καταλύτη της επιτυχίας σας, και ας σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον σας.

Η ομάδα Hiring Solutions του kariera αναζητά για λογαριασμό πελάτη- εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα της εμπορίας και διανομής παραφαρμακευτικών προϊόντων και ειδών υγιεινής διατροφής, HR Generalist. 

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Προετοιμασία και έκδοση μισθοδοσίας για τους εργαζόμενους της εταιρείας
  • Συμμετοχή στη διαδικασία πρόσληψης νέων εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας περιγραφής θέσης, συνεντεύξεων και οικονομικών προσφορών
  • Διαχείριση των διαδικασιών πρόσληψης και αποχώρησης του προσωπικού
  • Δημιουργία οργανογράμματος και job description για το σύνολο του προσωπικού
  • Χρήση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ για μεταβολές προσωπικού, άδειες και ψηφιακή κάρτα
  • Επικοινωνία με παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και εταιρειών leasing για τη διεκπεραίωση συμφωνιών σχετικά με τα benefits των εργαζομένων
  • Οργάνωση των εταιρικών ταξιδιών των πωλητών της εταιρείας 
  • Διοργάνωση σεμιναρίων και εταιρικών εκδηλώσεων 

Απαιτούμενα Προσόντα:

  • 3-5 χρόνια πρότερη εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων, HR ή οικονομικής κατεύθυνσης 
  • Άριστη γνώση ΕΡΓΑΝΗ
  • Εξοικείωση με τη διαδικασία του recruitment
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Οργανωτικές ικανότητες

 

 #hiringsolutionsisrecruiting