Administrative Assistant



JOB INFO

Η ομάδα του kariera.gr, αναζητά για λογαριασμό συνεργάτη της, γνωστής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, Administrative Assistant για τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στα Μελίσσια. 

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Γενικά καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης.
  • Συμμετοχή στη προετοιμασία διαφόρων reports.
  • Επικοινωνία με τους προμηθευτές.
  • Καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών μέσα από το σύστημα της εταιρείας.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ/ΙΕΚ Οικονομικών ή Διοίκησης
  • 2-3 χρόνια συναφούς εργασιακής εμπειρίας 
  • Άριστη χρήση αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ & MS Office
  • Εξοικείωση με τη χρήση συστημάτων ERP
  • Λήψη πρωτοβουλιών & Επίλυση προβλημάτων
  • Ομαδικότητα
  • Αναλυτική σκέψη & Τεχνική αντίληψη