H Würth Hellas S.A. είναι μια ισχυρά αναπτυσσόμενη πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1981 με επιτυχία και με αναγνώριση στη διάθεση υλικών στερέωσης, χημικών, εργαλείων και συστημάτων ταξινόμησης στους κλάδους Αυτοκινήτου, Μετάλλου & Δόμησης και Ξύλου.
Με ένα δίκτυο 250 εξειδικευμένων συμβούλων πώλησης, βρίσκεται σε καθημερινή επαφή με όλο το φάσμα των τεχνικών επαγγελμάτων, παρέχοντας, πέρα από τα προϊόντα, και την τεχνική υποστήριξη που χρειάζονται οι επαγγελματίες πελάτες της.
Βασικές αρμοδιότητες:
Διαχείριση εγγραφής πελατών στο σύστημα ERP (SAP)
Έλεγχος και αναθεώρηση στοιχείων πελατών στο σύστημα ERP (SAP)
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών
Επικοινωνία με την ομάδα πωλήσεων
Οργάνωση καθημερινών εργασιών τμήματος
Προφίλ υποψηφίου:
Πτυχίο από ΑΕΙ/ΑΤΕΙ (σε τομείς σχετιζόμενος με Διοίκηση Επιχειρήσεων)
1-2 χρόνια προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοια θέση, με προτίμηση σε εμπορικές εταιρείες
Γνώση Microsoft Office
Γνώση Αγγλικών
Επικοινωνιακές δεξιότητες
Οργάνωση
Υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού
Iκανότητα εκτέλεσης καθηκόντων υπό συνθήκες πίεσης
Προσοχή στη λεπτομέρεια
Η εταιρεία προσφέρει:
Προοπτικές προσωπικής εξέλιξης μέσα σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον
Συνεχή εκπαίδευση
Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
We use cookies on this site to enhance your user experience.
By clicking "Allow Cookies" you are giving your consent
for us to set cookies.
More Info